Spansk

Deltagelse fra 6. kl

Vil du nyde mere af din ferie, undgå misforståelser og imponere beboere når du rejser til Spanien eller Amerika?
Vidste du at du kan blive bedre til dansk ved at lære et andet sprog?. Det er faktisk fordi du lærer, hvordan ord fungerer, samt hvordan du kan oversætte og sammenligne. Derudover bliver du mere kreativ og selvsikker.

Kom og lær spansk på en spændende og sjovt måde, hvor vi læser tekster, ser film, spiller og laver vores egne kahoot.
Dette kursus er for dig der ingen forkundskaber har, eller som kan tale og forstå lidt spansk.
Vi giver dig et grundlag i elementær grammatik og sprogbrug og gør dig i stand til at klare almindelige hverdags situationer.
Vi lærer dig at læse, udtale, skrive og forstå enkle tekster og sproget opbygning.

juni 2019

Status:Tilmelding sluttede 23-1-2020