Holdinformation

Start:

Undervisningen begynder for de fleste hold i uge 43, - du kan gå ind på hjemmesiden og tjekke hvilke hold, der er oprettet.

Har du tilmedt dig hold, som ikke oprettes, får du direkte besked fra Ungdomsskolens kontor.

Slut:

Den almindelige undervisning slutter til jul eller i marts/april måned. De prøveforberedende fag afsluttes med eksamen i maj/juni.

Ferie- og fridage:

Ungdomsskolen har samme ferier og fridage som folkeskolen. Du og dit hold kan imidlertid aftale, at I vil arbejde med et emne i en weekend eller en ferie, hvis alle på holdet er enige.

Holdstørrelse:

Holdene i oversigterne oprettes, når der er nok tilmeldte elever. Det er derfor vigtigt, at du tilmelder dig hurtigt. Elevtallet på de enkelte hold kan variere. Bemærk, at der kan oprettes hold på egen skole, hvis der er elever nok. Brug din kontaktlærer eller kontakt ungdomsskolens kontor og forhør dig om mulighederne.