Kulturtur til Paris

Deltagelse fra 8. kl

(Begrænset antal pladser)

Er du vild med Frankrig? Vil du gerne lære turistfransk? Eller er du bare nysgerrig på den franske kultur? Så er denne tur lige noget for dig!
Inden turen er der enkelte workshops, hvor vi kommer til at arbejde med Frankrig. Vi kommer til at lære at snakke, læse og forstå en smule fransk, se franske film, høre fransk musik og måske lave lidt lækker fransk mad.
Vi slutter forløbet af med en uovertruffen tur til "Byernes by" - Paris med alt, hvad denne fantastiske by har at byde på.

Dette hold er særdeles relevant for dig, som ønsker en fantastisk oplevelse med alt, hvad der er fransk. Det er desuden et godt valg, hvis du ønsker at vælge fransk på Ungdomsuddannelserne.
Paris 2023
Deltager du på Mode - Politik eller vores franskhold, så er denne tur en mulighed for dig.

Her kan du se programmet.

Forventet pris: Kr. 3600,00 som inkludrer hvilebus, logi, morgenmad på hotellet, entreer og transport i Paris.

Opstår der sygdom eller er man på anden måde forhindret efter at Ungdomsskolen har modtaget forælders bekræftelse, er det familiens egne forsikringer/ansvar, at få dækket omkostningerne.

*Grundet situationen i Europa kan der komme prisjusteringer. Du vil få oplyst fast pris for turen inden tilmeldingen er bindende.

juni 2022
Status:Tilmelding