Kreativitet og form

Deltagelse Fra 7. klasse

Hvordan ser sommer ud, hvis det skal tegnes? Eller formes i ler? Eller sågar hvis det skulle vises i et stykke tøj? Eller hvordan føles venskab?

Det lyder svært, men det behøver det ikke være. På dette hold skal vi lege og eksperimentere med alt fra tegning og maling, til syning og design og derigennem forsøge, om vi kan give blive klogere på, hvordan man udtrykker forskellige stemninger og temaer i kreative øvelser.

Vi skal mest af alt hygge os og forhåbentligt bliver der også plads til en udflugt eller to.

Ved deltagelse på dette hold får du mulighed for deltagelse på Ungdomsskolens tur til Paris i påsken 2023.
LIDT OM MIG.
Jeg hedder Stine og er 34 år gammel. Jeg kommer oprindeligt fra Herning, men har efter jeg flyttede hjemmefra boet i Berlin, Aarhus, København og nu Skagen.
Jeg er designer og jeg glæder mig så meget til at skulle arbejde med design og kreativitet sammen med jer.

September 2022
Status:Tilmelding sluttede 7-12-2022