Mode og Design

Deltagelse Fra 7
. klasse

Elsker du tøj og mode? Følger du med i de nyeste trends på Instagram eller lader du dig inspirere på Pinterest? Eller bryder du dig måske slet ikke om mode og synes, at det er noget pjat?

Det her er holdet for dig, der er nysgerrig på mode og design. For dig, der går med en designer i maven eller måske bare gerne vil vide mere om mode og hvad, der driver det.
På det her hold skal vi prøve at tænke og arbejde som en designer. Jeg vil tage jer gennem et væld af øvelser, der alle sammen giver et indblik i, hvordan man får en god idé og hvordan man kan føre den ud i livet.
Vi skal tegne, lave moodboards, tage billeder, sy og meget mere - måske planlægge et modeshow.
Forhåbentligt får vi også mulighed for at tage på en lille inspirationstur eller to.
Undervejs vil jeg vise jer billeder, videoer og film om nogle af de sejeste modedesignere, jeg kender.

LIDT OM MIG
Jeg hedder Stine og er 33 år gammel. Jeg kommer oprindeligt fra Herning, men har efter jeg flyttede hjemmefra boet i Berlin, Aarhus, København og nu Skagen.
Jeg er uddannet fra Kolding Designskole og har fulgt fag i modeformidling på Central Saint Martins designskole i London.
Jeg har altid været fascineret af mode - både de gode og dårlige sider af moden - og nu glæder jeg mig vildt meget til at skulle dykke ned i modens verden sammen med jer her i Skagen.
Status:Tilmelding sluttede 19-5-2022
    02. nov 2021