Kulturfag i Fransk, Fr-Havn

Deltagelse fra 7. kl.

Turistfransk

Bonjour!
Er du vild med Frankrig og det franske sprog? Vil du gerne lære turistfransk eller har brug for hjælp til fransk på gymnasial niveau? Er du måske bare nysgerrig på den franske kultur?
Så er det her hold lige noget for dig!

På holdet kommer vi til at arbejde med Frankrig. Vi kommer selvfølgelig til at lære fransk og få hjælp til lektier, hvis du har fransk på din skole eller overvejer at starte med dette og gerne vil have et kick-start i faget.

Vi kommer også til at dykke ned i den franske kultur: Hvordan er det nu lige med den franske identitet? Hvad er det for et land? Hvad er det for nogle mennesker som bor der?
Vi kommer til at lære at snakke, læse og forstå en smule fransk, se franske film, høre fransk musik og maden skal selvfølgelig heller ikke glemmes!

Vi slutter forløbet af med en uovertruffen tur til "Byernes by" - Paris med alt, hvad denne fantastiske by har at byde på. (Ved deltagelse på dette hold får du mulighed for deltagelse på turen til Paris i påsken 2023. egenbetaling ca. 3600 kr. + lommepenge)
Temaet selvfølgelig er Frankrig.

Dette hold er særdeles relevant for dig, som ønsker en fantastisk oplevelse med alt, hvad der er fransk. Det er desuden et godt valg, hvis du ønsker at vælge fransk på Ungdomsuddannelserne eller har valgt det.

PS. Man behøver selvfølgelig ikke at tage med på turene for at kunne være med på holdet!
Vores underviserteam er Sara - Maya og Isabella, der alle går på 3.g på gym. og ved hvad, der kræves.
Meld dig på og hør mere om fransk på uddannelserne.

*Grundet situationen i Europa kan der komme prisjusteringer. Du vil få oplyst fast pris for turen inden tilmeldingen er bindende.

september 2022
Status:Holdet er fyldt