Arrangement:

Kulturcamp Musik

Deltagelse 7. - 9. klasse
Musik - lær alt om e-musik.
På musikholdet skal vi komponere musik på computere, spille musik på Ipads, give den gas på rocklokalets mange instrumenter. Vi skal lære at komponere små sange og sangtekster og lave en masse, masse musik. Du behøver ikke at kunne spille et instrument for at være med. Holdet er for alle, der synes, det kunne være spændende at lære at lave e-musik.

Til KulturCampens musikhold bliver du undervist af Peter Parmo, Jeppe Borup og Martin Krarup. De tre undervisere er alle professionelle musikere og undervisere fra Musikskolen. Peter, Martin og Jeppe er fyldt med god musik-energi og de er vildt gode til at lære fra sig og deres entusiasme og glæde for musikken smitter.
"Vi glæder os til at se en masse musiknørder og lære dem om det fede ved e-musik"

Det koster 300 kroner at deltage og dette dækker frokost alle dage.
Tilmeld dig senest mandag den 13. juni 2022.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marie Weiergang: mail: mrmi@frederikshavn.dk tlf: 51711775
enrollmentText:
    N/A
  10. ID:
    Kcamp03
  11. Antal pladser ledige:
  12. Pris:
  13. Betaling kræves før indskrivning:
    Nej
Underviser: