Det store bagehold 2

Deltagelse fra 6. kl

Du vil på dette hold få mulighed for at bage en kage, som du har set det i "Den Store Bagedyst".
Vi vil sammen bage en lækker kage efter eget valg og pynte den - du vil lære nogle af de teknikker, som ligger bag og få din egen kage med hjem til din familie og venner.
Du vil gennem undervisning få hjælp til at forbedre dine færdigheder i bagekøkkenet og hjælp til lækre smagssammensætninger, så du får lavet en kage, der er endnu mere lækker og flot end det, du tidligere har prøvet at lave.

Dag 1: I samarbejde udvikler vi en plan for netop din kage samt går i køkkenet og bager grundkagen.
Dag 2: Her skal vi i samarbejde lave vores fyld og cremer - lægge kagen sammen og pynte.

På holdet er der plads til alle, nybegyndere, øvede, drenge og piger.
Alle kan lære at bage, og der er supersjovt.

Husk: Vigtigst af alt - så skal vi også spise kage!!

Undervisningen er torsdag den 3. november 2022 kl. 16.00 - 18.30 og lørdag den 5. november 2022 kl. 10.00 - 15.00

juni 2022

Status:Tilmelding