Det store bagehold 2

Deltagelse fra 6. kl

Tema: Smørcreme

Du vil på dette hold få mulighed for at bage en kage, som du har set det i "Den Store Bagedyst".
Vi bager hver især en kage vi kan tage med hjem når kurset er færdigt.

Du lærer bagekunst teknikker, for at bage en lækker kage med en god krumme og du lærer hvordan du laver en lækker mouse til at lægge i kagen. Du bestemmer selv smagen på din kage og mouse.
Afhængigt af hvilket hold du vælger lærer i forskellige teknikker for at pynte kagerne.
Igennem undervisningen vil du få hjælp til at forbedre dine færdigheder i bage-køkkenet og hjælp til lækre smagssammensætninger, så du får lavet en kage, der er endnu mere lækker og flottere end det, du tidligere har prøvet at lave.

Dag 1: I samarbejde udvikler vi en plan for netop din kage samt går i køkkenet og bager grundkagen.
Dag 2: Her skal vi i samarbejde lave vores mouse, lægge kagen sammen og pynte. Vi pynter med smørcremer, lærer om sprøjteteknikker og laver fine blomster.

På holdet er der plads til alle, nybegyndere, øvede, drenge og piger.
Alle kan lære at bage, og det er super sjovt.

Undervisningen er fredag den 4. marts 2022 kl. 16.30 - 19.00 og lørdag den 5. marts 2022 kl. 12.00 - 17.00

januar 2022

Status:Tilmelding sluttede 19-5-2022