Arrangement:

Speedbådskørekort venteliste

Venteliste til Speedbådskørekort

Er du 16 år eller derover, kan du erhverve dig speedbådskørekort (certifikat) igennem Ungdomsskolen.
Alle, der gerne vil købe eller sejle i en speedbåd eller hurtig motorbåd, skal have det lovpligtige speedbådskørekort. Selvom du endnu ikke selv har en speedbåd eller motorbåd, er det en god idé at få kortet i orden - du må nemlig ikke engang låne en båd uden gyldigt certifikat. Når du tager et speedbådscertifikat i Ungdomsskolen, lærer du også alle de små tricks, som får din sejlads til at forløbe helt enkelt og problemfrit. Du lærer blandt andet at lægge til og fra kaj uden at beskadige båden og at binde de helt rigtige knob.

Forventet pris:
Undervisning: 1000,00 kr.
Prøvegebyr: 500,00 kr. - teori- og praktisk prøve. Incl. leje af båd til prøven (ny prøve: 500,00 kr.)
Samlet pris: 1500,00 kr.

Du vil blive kontaktet når holdet oprettes.

Ved spørgsmål kontakt Ungdomsskolen - mobil 51357964

August 22
enrollmentText:
Status:Tilmelding
  1. Aldersgrænse:
    Ja (16-18 år)
  2. Klassetrin:
    Ingen krav
  3. Kategori:
    Kørekort
  4. ID:
    Speedbåd