Adventure Venteliste

ADVENTURE VENTELISTE

Adventure er for dig, som elsker at være i naturen, eller som godt kunne tænke dig at få nogle fede oplevelser i naturen og måske nogle nye venner, som også synes friluftsliv er fedt!

Vi sover i telt eller shelter, hygger med bål, laver mad på bål og mange andre spændende ting i naturen.

Så kunne du tænke dig at opleve naturen om natten? Når det er koldt? Når det blæser? Når den er flottest? Mens du har et smil på læben, og det stadig er super hyggeligt? Så er det jo Adventure, du skal bruge tiden på.

Er du god til at fortælle historier eller vittigheder, er det selvfølgelig et plus, men ikke et krav.

Evt. spørgsmål kontakt Søren Edelsten Andersen 23258415

Når vi skal på tur, er her en huskeliste!
Rygsæk, liggeunderlag, sovepose, sko/støvler (der er gode at gå i) fornuftigt tøj (der må blive beskidt) drikkedunk, bestik, tallerken, krus, ekstra tøj, varmt tøj (trøje/ jakke) ski-undertøj, regntøj, lommelygte, kniv (som overholder lovgivningen) hue + vanter, toiletgrej, toiletpapir.
3 ting du skal huske når du pakker
1. pak vandtæt (evt. i poser)
2.der skal være plads til trangia, telt og mad (deles i hold på 3-4 personer)
3. hjælp mor med at pakke, så ved du, hvor dine ting er, når du skal bruge dem J