Drama 8.-10. kl.

Drama - Sæby Scenen, Skovlyst.
Deltagelse fra 8. klassetrin

Går du rundt med en skuespiller i maven, så kan dette tilbud være lige noget for dig.
Vi vil komme til at arbejde med sjove og lærerige dramaøvelse, med improvisationer og udfoldelser til musik.
Der bliver altid taget udgangspunkt i den gruppe, der er, så der er plads og udfordringer til både nye og mere garvede unge skuespillere.
I først del af sæsonen arbejder vi på mindre spil og evt. opsætning af disse, og inden jul går vi igang med en større opsætning.
Vi har en lang og god tradition med at lave teater af høj kvalitet. Det gør det godt at være skuespiller og godt at være publikum.
På holdet går unge i alle aldre fra hele kommunen, så hold dig ikke tilbage. Kom og være med i et sjovt teaterfællesskab.
Ring gerne til instruktør Margaretha Cedergren på 2750 6169 og hør mere.

*Første del af sæsonen er gratis, og alle kan deltage, men vælger du at være med i opsætningen af det store skuespil, er det nødvendigt. at blive tilmeldt Sæby Scenen som ungdomsmedlem, og der vil blive opkrævet et ungdomskontingent fra Sæby Scenen.

juni 2020
Status:Tilmelding sluttede 10-5-2021