Skriveværkstedet

Deltagelse fra 8. kl - OBS undervisningen foregår i Ungdomsskolen/10. klassecenters lokaler i Kirkegade 9, Frederikshavn
Forfatterholdet 2020/2021
Går du med en lille forfatterspire i maven eller har du måske et helt univers i tankerne, som du gerne vil dele med omverdenen?
Har du talent for at skrive og udtrykke dig på skrift eller kunne du blot tænke dig at udvikle dine evner yderligere?
Så kom og vær med på forfatterholdet, hvor vi hjælper hinanden gennem skriveprocessen; fra indledende idé til færdigskrevet værk.
Vi får mange hyggelige stunder sammen i løbet af de kommende måneder, og der vil blive rig mulighed for at lære hinanden (og ikke mindst hinandens historier) at kende.
Hvis skriveblokaden rammer, vil der blive givet både gode råd og opmuntrende kommentarer, og når sidste punktum endelig er sat, fejrer vi det sammen til en fælles reception for venner og familie i juni måned.

Vi mødes en lørdag om måneden fra kl. 10:00 til 15:00 Ungdomsskolen/10. klassecenter, Kirkegade 9 afd. D (Indgang fra Tordenskjoldsgade)
Første gang er lørdag den 7. november, hvor vi fastsætter datoerne for de øvrige mødegange.
Underviser på holdet er Sofie Sommer Thomsen, der er uddannet kandidat i litteraturvidenskab og skriver fantasy og YA-romaner i sin fritid.

Første mødegang er lørdag d. 7/11 - kom frisk!

oktober 2020
Status:Tilmelding sluttede 10-5-2021